Najčešće postavljana pitanja

Postoje 2 opcije:
1) zamolite instalatera da odradi pred-registraciju koja podrazumeva unos serijskih brojeva, datum instalacije i sve dostupne informacije o instalaciji. Nakon toga, na mejl vam stiže kod za puštanje i unosom ovog jedinstvenog koda u deo “Registrujte Daikin uređaj” sve što treba da uradite je da unesete svoje podatke i završite registraciju.
2) Sami registrujte svoj uređaj preko pretraživača proizvoda. Imajte na umu da treba da znate serijske brojeve uređaja i kontakt podatke instalatera. Uputstvo o registraciji možete preuzeti sa ovog linka: UPUTSTVO

Slanje potvrdnog mejla može potrajati i do sat vremena. Ukoliko izvan tog perioda ne primite ništa, proverite Spam ili Junk folder. Daikin Stand By Me mejlovi se šalju sa adrese standbyme@daikin.rs tako da bi trebalo dodati je u pouzdane adrese. Pokušajte da se ulogujete na svoj nalog preko mejla i lozinke koju ste podesili. U slučaju da i dalje ne funkcioniše, pošaljite nam zahtev za proveru vašeg naloga (kontakt podaci se nalaze na dnu strane).

Lozinku možete resetovati klikom na “Prijavi me” sa desne strane glavnog banera naslovne strane. Zatim kliknite na “Zaboravljena lozinka”. Nakon toga unesite svoju mejl adresu i pratite dalje instrukcije.

Ako se to desi, ne brinite. U Daikinu mogu da isprave serijski broj i obaveste vas i instalatera. Samo nam pošaljite mejl (kontakt podaci su na dnu strane) sa ispravnim serijskim brojevima i vašim ID brojem. Vaš ID broj možete naći sa leve strane Stand By Me portala. Ova izmena neće uticati na vašu garanciju.