Najčešće postavljana pitanja

Stand By Me je portal za krajnjeg korisnika koji vam omogućava da pronađete sve potrebne informacije o kupljenom uređaju i upravljate svim radnjama vezanim za garanciju i servis na jednom mestu. Pruža Vam i informacije o tome ko Vam je trenutni servisni partner tako da u koliko imate pitanje ili problem s jedinicom, možete lako da zatražite podršku. Sve što treba da uradite je da registrujete jedinicu na Stand By Me portalu.

Kako bismo vam obezbedili brzu i kvalitetnu podršku, poterebne su nam neke informacije o vašem uređaju kao i vaši kontakt podaci. To omogućava brže vreme reakcije u slučaju da instalater mora da izađe na teren ili da moramo da naručimo rezervne delove za vaš uređaj.

Daikin servisni partner je instalater koji odlično poznaje Daikin proizvode, njihove funkcije i ima puno iskustva u instaliranju i servisiranju naše opreme. Pri registraciji opreme, instalater automatski postaje vaš servisni partner koji je odgovoran za buduća održavanja i popravke. To vam omogućava da uvek znate koga da kontaktirate ako se nešto desi uređaju.

Partner koji instalira vaš uređaj može da prati rad od samog početka. Već zna instalaciju, stvarno stanje, istoriju kvarova i održavanja vašeg uređaja pa tako može da pruži personalizovane savete i bolju koordinaciju pošto se poznajete od početka. Štaviše, s obzirom na to da će vam on pružati podršku i brinuti se o vašem uređaju, u interesu mu je da osigura visok kvalitet i profesionalan rad u svakom slučaju.

Kada je uređaj registrovan na Stand By Me i unet je datum instalacije, sistem automatski zakazuje datume održavanja, što možete proveriti logovanjem na svoj nalog. Vi i vaš servisni partner dobijate podsetnike putem mejla nedelju dana pre roka i još jednom 3 dana pre roka. Vaš servisni partner će vas kontaktirati lično pre svakog termina kako biste dogovorili termin koji vama odgovara.

Standardna garancija počinje od dana isporuke uređaja i traje 2 godine.
To znači da tokom garantnog perioda svaki trošak koji nastane prilikom popravki ili održavanja pokriva Daikin.

Produžena garancija je dodatni garantni period koji počinje nakon isteka standarnog. U slučaju da se radi o 1 godini dodatne garancije, znači da će produžetak trajati godinu dana. To znači da ukupno imate 3 godine garancije sa istim uslovima (osim ukoliko nije navedeno drugačije).